reklama
 
 

Unilever měl s prodejci v italském Rimini dohodu o zmrzlině, za Algidu dostal pokutu 60 milionů eur

6. 12. 2017
Britsko-nizozemský výrobce potravin a spotřebního zboží Unilever dostal v Itálii pokutu přes 60 milionů eur (přes 1,5 miliardy Kč) za zneužití dominantního postavení na trhu se zmrzlinou. Uvedla to agentura Reuters. Firma se chce proti verdiktu italského antimonopolního úřadu odvolat. Případ se týká samostatně balených, takzvaných impulzních zmrzlin, které jsou určeny pro okamžitou spotřebu. Unilever je prodává pod značkou Algida. Unilever měl uzavřít dohodu s provozovateli plážových barů, kempů a dalších podniků v přímořském letovisku Rimini, aby prodávali výhradně jeho zmrzliny, firmu zažaloval menší producent zmrzliny z organicky pěstovaného ovoce La Bomba.

autor: ČTK | 6. 12. 2017

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama