Špatně vyřešená reklamace a polovina lidí se už nevrátí. Češi jsou k e-shopům nároční

Iva Špačková Iva Špačková
18. 9. 2018 11:00
Šedesát procent Čechů nakupuje rádo na internetu. Jejich věrnost konkrétnímu e-shopu ovlivňuje hlavně to, jak dobře se obchodník umí vypořádat s reklamacemi. Pokud v tom zaostává, může přijít o velkou část zákazníků a důmyslně vymýšlené věrnostní programy mu je zpátky nenaženou. Vyplývá to z výzkumu společnosti Ipsos pro konzultační společnost Acomware. Podívejte se, na čem Čechům při nakupování záleží.
Foto: Ipsos, Acomware

Zkušenosti s vracením zboží

Podobný dopad na chování zákazníků má i chování obchodníka při vracení zboží. Aktuálně má zkušenosti s vracením nákupu 65 procent Čechů. Ačkoliv většina z nich přitom nenarazila na nějaké potíže, téměř 40 procentům lidí vadilo dlouhé vracení peněz, odmítnutí vráceného zboží či neochota proplatit náklady spojené s vracením zboží.

Pětina lidí, kteří na takové potíže narazili, už napříště raději nakupovala na internetu jinde.  

 

Právě se děje

Další zprávy