S nákupem skupiny Nova se stal z Kellnera mediální magnát. Získal obrovský vliv

Ekonomika kng Ekonomika, kng
Aktualizováno 29. 3. 2021 8:16
Skupina PPF dokončila loni akvizici společnosti Central European Media Enterprises. Nejmocnější česká firma tak nyní rok po oznámení jednání převzala aktivity CME v Česku, na Slovensku, v Rumunsku, Slovinsku a Bulharsku. V transakci jde především o českou největší televizní skupinu Nova. Není však jediná, majitel PPF Petr Kellner získal vliv v celém regionu. Podívejte se na podrobnosti dohody.
Foto: Ludvík Hradilek

TV Nova a současnost

Loni v červnu společnost oznámila změnu vedení. Společnými generálními řediteli TV Nova se stali Klára Brachtlová a Jan Vlček. Oba jsou členy nejvyššího vedení TV Nova po dobu více než pěti let. Nahradili Christopha Mainusche.

Skupina TV Nova má v současnosti pět volně šířených stanic (Nova, Nova 2, Nova Cinema, Nova Action a Nova Gold), tři prémiové stanice (Nova Sport 1, Nova Sport 2 a Nova International) a stanici Nova +1, která nabízí program kanálu TV Nova s posunem jedné hodiny. Vedle toho provozuje portály Nova Plus a Voyo.

Nova primárně cílí na diváckou skupinu mezi 15 a 54 lety. V tomto segmentu vykazuje průměrný podíl na sledovanosti za posledních 20 let přes 42 procent. V širší skupině diváků starších 15 let obsadila skupina Nova loni druhé místo o procentní bod za programy České televize.

 

Právě se děje

Další zprávy