Iva Špačková
6. 2. 2019 6:05
Zaměstnanci ruzyňského letiště každý den zodpoví cestujícím stovky dotazů. Nejčastěji odpovídají na to, kde a v kolik se mají odbavit, kde se mohou dobře najíst či zda má jejich letadlo zpoždění. Rutinní dotazy však čas od času zpestří netradiční otázka. Věděli byste například, zda vás s dlouhými nehty pustí přes bezpečnostní kontrolu? Turistka je měla tak dlouhé, že raději poslala jejich fotografii e-mailem. Podívejte se na ni i na další nevšední otázky.
2300 odpovědí denně
Za loňský rok obdrželi pracovníci na informačních přepážkách pražského Letiště Václava Havla celkem 824 992 dotazů, meziročně o čtrnáct procent více. E-mailových dotazů přišlo loni na letiště téměř pět tisíc (4894), což je proti roku 2017 o dvě procenta více.
Zaměstnanci letiště tak každý den zodpoví turistům v průměru téměř 2300 dotazů. Nejčastěji odpovídají na to, kde a v kolik se mají cestující odbavit, kde se dá dobře najíst, kde je toaleta, zda má letadlo zpoždění či kudy se dostat do centra. Rutinní dotazy čas od času zpestří netradiční otázka.
Věděli byste například, zda vás s dlouhými nehty pustí přes bezpečnostní kontrolu? Turistka je měla tak dlouhé, že raději poslala jejich fotografii e-mailem. Podívejte se na ni i na další nevšední otázky.