Největší vydavatel magazínů v Česku kupuje Stratosféru

ČTK ČTK
24. 10. 2012 16:12
Bauer Media se rozšíří o 12 titulů včetně časopisů Cosmopolitan, Harper's Bazaar a Esquire

Praha - Největší tuzemské vydavatelství magazínů Bauer Media převzalo vydavatelství Stratosféra a Hearst-Stratosféra. Portfolio firmy se rozšíří o 12 titulů včetně časopisů Cosmopolitan, Harper's Bazaar a Esquire. Celkový počet čtenářů díky akvizici vzroste ze 3,2 na téměř čtyři miliony.

"Touto akvizicí získá opětovně Bauer Media vedoucí postavení na inzertním trhu," říká jednatel Bauer Media Jaromír Skopalík. Vydavatelství Bauer Media loni z inzertních příjmů inkasovalo 719,9 milionu korun, což je o 15,5 procenta méně než v roce 2010.

Společnost Bauer Media zaměřená na masové tituly jako Rytmus života či Tina touto akvizicí rozšíří nabídku o luxusní lifestylové časopisy, na které se orientovala Stratosféra.

Na segment luxusních magazínů se v ČR soustředí také Burda Media 2000, kterou spolu s Burdou Praha vlastní vydavatelství Burda Eastern Europe. Obě vydavatelství, která dosud nebyla obchodně propojena, čeká podle časopisu Marketing & Media fúze.

Bauer Media patří do skupiny Bauer Media Group, která vydává kolem 560 časopisů a zhruba 160 online produktů. Společnost působí v 16 zemích světa a zaměstnává okolo 11 000 zaměstnanců.

 

Právě se děje

Další zprávy