Experti se shodují, že prodejní plochy jsou v žádaných ulicích jako Na Příkopě a Pařížská beznadějně obsazené a Savarin rozšíří nabídku exkluzivních obchodních prostor v centru Prahy, což ocení vedle prodejců módy i provozovatelé restaurací. Savarin je ale na začátku, výstavba je zatím nedohlednu.
"Savarin umožní vstup mnoha novým konceptům a společnostem na trh a do centra města," říká Jan Kotrbáček, partner v poradenské firmy Cushman & Wakefield. "Zájem těchto společností o Českou republiku a střední Evropu podtrhuje atraktivitu a potenciál našeho regionu," dodává.
Obchodníci podle Kotrbáčka vidí v Praze velkou příležitost díky vysoké návštěvnosti turistů, rostoucí kupní síle Čechů a atraktivnímu prostředí jakým bude Savarin.
Výše uvedené britské značky hledají v Česku franšízové partnery. "V případě naprosto klíčových lokalit jako je centrum Prahy a Savarin, jsou však společnosti schopny zvážit vstup napřímo," míní Kotrbáček.
Ten zmíněné módní a obuvní společnosti řadí "spíše do prémiové cenové kategorie". Koncept Gravity je podle něj zajímavý v tom, že dokáže oživit i část projektu, která není moc navštěvovaná.