Brno - Nejlepší cestovní kanceláří loňského roku se stala podle hodnocení veřejnosti Vítkovice Tours. Vítěz Velké ceny cestovního ruchu byl vyhlášen na brněnských veletrzích cestovního ruchu Go a Regiontour. Soutěž organizuje vydavatelství C.O.T. media.
Odborná porota vybrala za loňský rok také nejlepší lázeňský produkt, nejlepší kampaň či elektronický projekt. Nejlepším turistickým produktem se stala Labská stezka.
Ostravská kancelář zvítězila i v některých předchozích ročnících. Vítězná cestovní kancelář nabízí zájezdy na více než 350 míst a ročně si její zájezd koupí přes 40 000 lidí. Druhé místo získala kancelář Bon Ton a třetí CK Adventura. V Česku působí zhruba 1000 cestovních kanceláří.
V kategorii nejlepší turistický produkt získali nejvyšší ocenění zástupci společnosti Partnerství za produkt Labská stezka, který je evropským cykloturistickým fenoménem. Velká část její trasy je sjízdná mimo silnice od hranic s Německem proti proudu až do Krkonoš.
Za nejlepší lázeňský a wellness balíček byly oceněny Lázně Luhačovice s produktem, který odkazuje na televizní seriál a nazývá se Týden v hotelu Popper aneb Za četníky do Luhačovic.
Nejlepší elektronický projekt připravil Pardubický kraj. Jeho turistický portál Vychodni-Cechy.info je podle poroty přehledně a intuitivně uspořádaný a poskytuje turistům maximum informací.
Nejlepší kampaň měla Centrála cestovního ruchu Východní Moravy s názvem Baroko s kouzlem rozmanitosti. Porotu zaujala kreativitou a schopností zaujmout a aktivně zapojit uživatele formou soutěže.