Předprodej Škody Karoq odstartoval už začátkem července, kdy automobilka odtajnila první ceníky. "Již v této fázi bylo objednáno více než 3500 vozů," informoval ředitel Škoda Auto Česká republika Luboš Vlček.
SUV nižší střední třídy, jehož podrobnou recenzi najdete zde, se zatím nabízí s benzinovými motory 1.0 TSI a 1.5 TSI, které se stejně jako základní naftový motor 1.6 TDI pojí výhradně s pohonem přední nápravy. Naopak motor 2.0 TDI/110 kW je určený pouze pro pohon všech kol. V nabídce jsou nyní druhý a třetí stupeň výbavy Ambition a Style.
Nejlevnější Škoda Karoq se tak prodává od 529 900 korun, což je v porovnání s konkurenty i menším Yetim relativně vysoká vstupní cena (přehled SUV nižší střední třídy do půl milionu najdete zde). K ní si navíc zájemce o vůz musí připočítat minimálně čtyři tisíce korun, protože se základní modrou barvou bez příplatku se Karoq začne vyrábět od začátku prosince. Již nyní se ale dá objednat.
Příští rok se také v nabídce objeví nejlevnější výbava Active, která by měla výrazně snížit základní cenu. Zatím ale nebylo rozhodnuto, kdy to bude. U aut objednaných v předprodeji byly téměř dvě třetiny s nejvyšší výbavou Style. Mezi motory převažoval motor 1.5 TSI a benzinové motorizace (56 procent). Bezmála 40 procent zákazníků zvolilo naftový motor 2.0 TDI a pohon všech kol
Příští rok se nabídka motorů rozšíří. Benzinová patnáctistovka bude k dispozici i s pohonem všech kol, naftový dvoulitr naopak s pohonem předních kol a prodávat se začne i jeho silnější verze s maximálním výkonem až 140 kW spojená výhradně se znakem 4×4 a automatickou převodovkou.
Přibudou i další deriváty, tedy mírně změněné verze karoserie. V polovině roku 2018 dorazí sportovně laděný Karoq Sportline, který dostane k dispozici i silnější benzinový motor 2.0 TSI. Více prvků pro jízdu do terénu bude mít Karoq Scout, který přijede ve stejnou dobu. Zatím nebylo rozhodnuto, kdy se představí nejluxusnější verze Laurin a Klement.
Rozšíří se i nabídka výbav. Od začátku příštího roku si budou moci zájemci pořídit Karoq s digitálním přístrojovým štítem, tedy bez klasických ciferníků. V polovině roku 2018 si přijdou na své vyznavači nastavitelných tlumičů, které však půjde objednávat pouze u verze s pohonem všech kol.
Škoda Karoq se zatím vyrábí v Kvasinách, ale příští rok se její výroba rozběhne i v Mladé Boleslavi.