Novou Suzuki Vitara jsme zkoušeli v lomu, podívejte se

Novou Suzuki Vitara jsme zkoušeli v lomu, podívejte se
K dispozici jsme měli verzi s pohonem všech kol a benzinovým motorem 1,6 (88 kW). Zájemce za ni zaplatí nejméně 440 450 korun. V sériové výbavě základní verze je sedm airbagů, asistent pro rozjezdy do kopce, elektrické ovládání předních oken a vnějších zpětných zrcátek, manuální klimatizace, rádio, palubní počítač a centrální zamykání s dálkovým ovládáním.
Boční silueta vozu působí sexy. Na půvabu může přidat také odlišné lakování sloupků a střechy.
Suzuki používá vlastní systém pohonu všech kol s označením ALLGRIP. V terénu se vyplatí pohon 4x4 "uzamknout". V tomto režimu se točivý moment motoru rovnoměrně rozděluje mezi přední a zadní kola. Lze tak jet rychlostí až 60 kilometrů za hodinu.
Pro jízdu na kluzkém povrchu se naopak vyplatí použít režim Snow/Mud.
Foto: Radek Pecák
Radek Pecák Radek Pecák
19. 4. 2015 20:53
Verzi s pohonem všech čtyř kol jsme testovali v opuštěném lomu nedaleko Koněpruských jeskyní.
 

Právě se děje

Další zprávy