Která značka je nejexkluzivnější? Ta, co prodá nejméně aut? To bude tedy překvapení

Martin Frei Martin Frei
31. 12. 2022 6:12
Automobilový trh se dlouho obešel bez velkých změn. Vzestup některé značky na vyšší místa vždy trval řadu let, rychle se měnily jen detaily. Pandemie, čipy, zpřísnění regulací a nepovedené produktové strategie některých výrobců ale zamíchaly kartami. Výmluvně to ukazují statistiky prodejů v Česku za prvních jedenáct měsíců letošního roku.
Foto: Jaguar

14. místo: Jaguar, 118 vozů

Britský klasik se sportovním švihem to u nás nemá jednoduché. Za třicet let od revoluce zažil několik vzestupů a pádů, které ho nenechaly vybudovat loajální klientelu. Dnešní modelová nabídka je poněkud okoukaná a budoucnost značky nejistá. Letos se u nás neprodala ani polovina Jaguarů, co před pěti lety. Pouhých šest exemplářů modelu I-Pace ukazuje, že ne všechny elektromobily jsou cool.

 

Právě se děje

Další zprávy