Crash test superb-versus yeti II

Crash test superb-versus yeti II
Vozidla se postupně otáčela a stále z nich odlétávaly trosky
Až nakonec zůstala stát několik metrů od sebe. To ale jen proto, že ve zlomku sekundy byly dálkově spuštěny v obou vozech brzdy. Mohlo by se totiž stát, že by se od sebe odrazily směrem k přihlížejícím divákům
Fotograf automobilky měl z druhé strany lepší výhled na průběh srážky. Na snímku je dobře patrné, jak obrovská energie zdvihla vozy desítky centimetrů nad vozovku
V tuto chvíli se již vraky aut od sebe opět začínají vzdalovat
Foto: Radek Pecák
Radek Pecák Radek Pecák
10. 9. 2010 4:54

Zhruba stovka aut z předvýrobní série je zničena před začátkem výroby nového modelu při jednotlivých crash testech. Další desítky jsou zničeny během výrobní životnosti toho kterého modelu. Například kvůli ověření následků dopravních nehod obětují pracovníci Výzkumu dopravní bezpečnosti v průměru jedno auto měsíčně. Tentokrát simulovali jednu skutečnou nehodu, když yeti v rychlosti 90 km/hod narazil polovinou přídě do stojícího superbu.

 

Právě se děje

Další zprávy