"Pluh je zcela unikátní tím, že je umístěn na samostatném podvozku. Poháněn je soupravou typu T3R.P, která jej před sebou sune, přičemž čelní vůz je speciálně upraven," vysvětluje vedoucí provozovny Správa dep Radovan Kaprálek.
Pluhová tramvaj projížděla hlavním městem celý včerejší den. "Pluh dokáže oproti běžným pluhům odklízet i vysoký sníh. Pohybuje se rychlostí do 30 kilometrů v hodině. Využíváme ho i pro práci v těch nejobtížnějších místech, protože zvládne bez problému pracovat i na výše položených místech Prahy," dodává Kaprálek.
Pluh v současné době provozuje vozovna Pankrác a je vypravován dle požadavků dispečinku. V Opravně tramvají Hostivař se vyrábí další dva podvozkové pluhy, které budou v budoucnu k dispozici ve vozovnách Kobylisy a Motol.