reklama
 
 

Známe nejvstřícnější banku v Česku. Tady jsou výsledky

18. 1. 2011 12:45
Celoroční hodnocení vyhrála GE Money, ve 2. pololetí ale dominovala Fio banka

Praha - Nejvstřícnější tuzemskou bankou pro drobné klienty je GE Money Bank. Vyplývá to z celkových výsledků projektu OVB Vstřícná banka za rok 2010.

Druhé místo v "klientském ratingu" patří Poštovní spořitelně, třetí Raiffeisenbank. Do nejlepší pětky se dostaly ještě Komerční banka a Česká spořitelna.

V celkových výsledcích za loňský rok nicméně chybí Fio banka, která oficiálně začala poskytovat bankovní služby až na začátku září. Přitom právě po vstupu do projektu dominovala - získala nejlepší hodnocení ve třetím i čtvrtém čtvrtletí.

Organizátoři sice u celoročního pořadí zveřejnili jen nejlepší pětku, poslední (dvanácté) místo je ale přesto jasné - podle kompletních výsledků z předchozích čtvrtletí na něm s velkým odstupem skončila Citibank.

Výsledky projektu OVB Vstřícná banka určuje především osmičlenná porota nezávislá na bankách, jejíž hodnocení má váhu 58,3 procenta.

Dalšími 25 procenty se na hodnocení podílí web Bankovnipoplatky.com a s podílem 16,7 procenta také veřejnost (po registraci na webu).

"GE Money Bank uspěla díky vstřícné proklientské strategii, zajímavým a užitečným nápadům uváděným následně do praxe, vylepšování parametrů již nabízených produktů a celkové dynamice a inovativnosti", komentuje výsledky Miroslav Zeman, jeden z porotců.

Fio banka bodovala v říjnu až prosinci stejnými zbraněmi, kterými uspěla už ve třetím čtvrtletí. Jako vstřícné ocenili porotci velmi nízké poplatky, rostoucí počet poboček, výjimečné produkty a poměrně širokou nabídku služeb.

Podrobné hodnocení a argumenty jednotlivých porotců jsou průběžně zveřejňovány na webu projektu.

Čtěte také:
Čtvrtá největší banka zdraží, ale nabízí i účet zdarma
Obejděte nenažrané bankéře, vyzvala Čechy nová služba
Průlom? První banka výrazně zlevnila platby do ciziny

autor: Petr Kučera | 18. 1. 2011 12:45

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama