Pokuta za exekuce a zbytečné návštěvy poboček. Anketa hledá absurdní postupy bank

Ekonomika Ekonomika
2. 6. 2021 12:16
Faktury zasílané do zrušeného internetového bankovnictví nebo nutnost zrušit on-line sjednaný produkt osobně na pobočce. Server Bankovní poplatky po 13 ročnících ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek letos přichází s anketou další, tentokrát o nejabsurdnější bankovní proces. Lidé v ní mohou hlasovat na webu až do 30. listopadu. Podívejte, jak některé banky umí svým klientům "zpestřit" služby.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Thinkstock

Zasílání faktur do zrušeného internetového bankovnictví

  • Nominace: Zasílání faktur do zrušeného internetového bankovnictví

"To je dobrá služba. V absurdní službu se však obrací ve chvíli, kdy si účet i internetové bankovnictví klient zruší a nadále mu však chodí do zrušeného internetového bankovnictví e-faktury," dodávají organizátoři prvního ročníku ankety o nejabsurdnější bankovní proces.

Vzniká tak absurdní situace, kdy je klient o fakturách informován e-mailem, ale už se na ně nepodívá, natož, aby je mohl zaplatit.

 

Právě se děje

Další zprávy