Pokuta za exekuce a zbytečné návštěvy poboček. Anketa hledá absurdní postupy bank

Ekonomika Ekonomika
2. 6. 2021 12:16
Faktury zasílané do zrušeného internetového bankovnictví nebo nutnost zrušit on-line sjednaný produkt osobně na pobočce. Server Bankovní poplatky po 13 ročnících ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek letos přichází s anketou další, tentokrát o nejabsurdnější bankovní proces. Lidé v ní mohou hlasovat na webu až do 30. listopadu. Podívejte, jak některé banky umí svým klientům "zpestřit" služby.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: GE Money Bank

Sjednání on-line, zrušení na pobočce

  • Nominace: Sjednání produktu jednoduše on-line (typicky založení účtu, stavebního spoření apod.), kdy při jeho zrušení už musíte na pobočku a podstoupit mnohem náročnější proces.

Klienti si mohou sjednat rychle a jednoduše nový bankovní produkt on-line ze svého mobilu či počítače. Ve chvíli, kdy si však chtějí takto snadno založený produkt zrušit, nastává podle organizátorů problém.

"Kvůli zrušení již musí jít na pobočku banky, musí vyplnit formulář, banka chce vědět důvod zrušení a celý ten proces už nefunguje tak snadno jako při založení. Vše ve smyslu přísloví 'když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají'," namítají.

 

Právě se děje

Další zprávy