Pokuta za exekuce a zbytečné návštěvy poboček. Anketa hledá absurdní postupy bank

Ekonomika Ekonomika
2. 6. 2021 12:16
Faktury zasílané do zrušeného internetového bankovnictví nebo nutnost zrušit on-line sjednaný produkt osobně na pobočce. Server Bankovní poplatky po 13 ročnících ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek letos přichází s anketou další, tentokrát o nejabsurdnější bankovní proces. Lidé v ní mohou hlasovat na webu až do 30. listopadu. Podívejte, jak některé banky umí svým klientům "zpestřit" služby.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Reuters

Výpověď služeb za neaktualizování údajů

  • Nominace: Výpověď bankovních služeb při neaktualizování osobních údajů na pobočce banky

Dalším nominovaným absurdním postupem banky je výpověď služeb, když se klient osobně nedostaví na pobočku kvůli aktualizaci osobních údajů.

"Faktem ale je, že mnoho klientů v bance v poslední době bylo, vyřizovali si tam své věci, a že bankéř jim údaje při té příležitosti neaktualizoval, to už nikoho nezajímá," namítají dále organizátoři.

Klienti měli přitom podle nich za to, že při řešení záležitostí v bance, kde automaticky klient předkládá svůj doklad, došlo také k aktualizaci údajů. "Bohužel to takto vždy nefunguje a klientovi přijde už jen oznámení o přerušení, nebo rovnou výpovědi služeb," popisují procesy některých bank.

 

Právě se děje

Další zprávy