Podobně jako ostatní řetězce přestavuje své prodejny tak, aby se v nich zákazníci lépe orientovali a nemuseli přecházet celým komplexem, ale vybrat si jen nejpotřebnější zboží k svačině a jít ho rovnou zaplatit.
V některých prodejnách jsou nové pokladní zóny, do nichž firma instaluje samoobslužné pokladny pro menší nákupy.
Novinkou posledního roku jsou "chytré účtenky", které seřadí zboží do přehledných kategorií, takže zákazník má dobrý přehled o tom, jaký sortiment zboží u něj převažuje a kolik za něj platí. Účtenka pomáhá také při reklamaci, protože zakoupené zboží na ní lze snadněji dohledat.
Kaufland nabízí zákazníkům aplikaci, která jim na mobilu ukazuje přehled všech akčních nabídek a slev. Lidé si mohou vytvořit také vlastní nákupní lístek a sdílet jej třeba s rodinou či kamarády. V aplikaci najdou i základní informace o nabídce jednotlivých prodejen, jejich adresách, otevírací době i to, zda má například rybí pult. Aplikace nabízí také on-line kuchařku.