Z nákupu je zážitek, zlepšují se pokladny i parkoviště. Projděte si, jaké novinky zkoušejí řetězce

Iva Špačková Iva Špačková
31. 10. 2017 6:32
Prodejci se snaží vyhovět novým trendům a udělat z nakupování zážitek. Jak se jednotlivé řetězce snaží udržet přízeň zákazníků a přitáhnout nové?
Foto: Iva Špačková

Kaufland

  • Podobně jako ostatní řetězce přestavuje své prodejny tak, aby se v nich zákazníci lépe orientovali a nemuseli přecházet celým komplexem, ale vybrat si jen nejpotřebnější zboží k svačině a jít ho rovnou zaplatit.
  • V některých prodejnách jsou nové pokladní zóny, do nichž firma instaluje samoobslužné pokladny pro menší nákupy.
  • Novinkou posledního roku jsou "chytré účtenky", které seřadí zboží do přehledných kategorií, takže zákazník má dobrý přehled o tom, jaký sortiment zboží u něj převažuje a kolik za něj platí. Účtenka pomáhá také při reklamaci, protože zakoupené zboží na ní lze snadněji dohledat.
  • Kaufland nabízí zákazníkům aplikaci, která jim na mobilu ukazuje přehled všech akčních nabídek a slev. Lidé si mohou vytvořit také vlastní nákupní lístek a sdílet jej třeba s rodinou či kamarády. V aplikaci najdou i základní informace o nabídce jednotlivých prodejen, jejich adresách, otevírací době i to, zda má například rybí pult. Aplikace nabízí také on-line kuchařku.
 

Právě se děje

Další zprávy