Z nákupu je zážitek, zlepšují se pokladny i parkoviště. Projděte si, jaké novinky zkoušejí řetězce

Iva Špačková Iva Špačková
31. 10. 2017 6:32
Prodejci se snaží vyhovět novým trendům a udělat z nakupování zážitek. Jak se jednotlivé řetězce snaží udržet přízeň zákazníků a přitáhnout nové?
Foto: Billa

Billa

  • Billa v posledním roce investovala do větší propagace českých a regionálních výrobků, lokální producenti se mohou prezentovat ve speciálním regálu. Tuzemské výrobky se na počtu položek podílejí až 75 procenty.
  • Firma také zavádí do dalších prodejen řeznické pulty, protože zákaznické trendy říkají, že kupující si přeje být obsloužen a hýčkán. Přibývají pečivové regály a zeleninové pulty, které nabízejí tuzemské produkty pod značkou Česká farma. V pilotních prodejnách si mohou lidé zakoupit čerstvé ryby či si namíchat malou zeleninu.
  • Tuzemské výrobky se také častěji dostávají na pulty čerpacích stanic Shell, na nichž Billa otevřela letos už 44. prodejnu Stop&Shop a do konce roku otevře ještě další.
 

Právě se děje

Další zprávy