Z nákupu je zážitek, zlepšují se pokladny i parkoviště. Projděte si, jaké novinky zkoušejí řetězce

Iva Špačková Iva Špačková
31. 10. 2017 6:32
Prodejci se snaží vyhovět novým trendům a udělat z nakupování zážitek. Jak se jednotlivé řetězce snaží udržet přízeň zákazníků a přitáhnout nové?
Foto: Jiří Hovorka

Penny Market

  • Penny Market zavedl mobilní aplikaci Fér potravina, která má poskytnout více informací o složení a původu potravin. Lidé si v prodejně do telefonu naskenují čárový kód potraviny a hned se dozví například to, kdo ji vyrobil či zda obsahuje alergeny nebo éčka. Pokud výrobek v databázi není, můžou ho do ní doplnit.
  • Kdo si chce nákup usnadnit a nechce luštit složení výrobku, může se držet kritérií sdružení Fér potravina, které každou potravinu vyhodnotí pomocí barev semaforu (nejlepší, tedy nejvhodnější ke spotřebě, je zelená, naopak nejhorší červená).
 

Právě se děje

Další zprávy