Iva Špačková
Aktualizováno 31. 3. 2018 11:27
Agresivní chování a nadávky, porušování pravidel, pohrdání místo úcty či malé zastání u zaměstnavatele. Projděte si deset věcí, které „ženy za pultem“ nejvíc trápí - nejen během předvánoční nákupní špičky.
Malý respekt k pravidlům
Prodavačům vadí, jak někteří zákazníci nerespektují pravidla slušného nakupování, což pak snižuje komfort i ostatním zákazníkům.
- "U pečiva visí cedule s textem o zacházení s nebaleným pečivem. Některé lidi to ale vůbec nezajímá. Osahávají pečivo bez rukavic či sáčků a potom ho klidně vracejí zpátky. Často ho i pomačkají nebo promáčknou, takže už je dále neprodejné. Někdy takto poničí i několik kusů najednou."
- "V oddělení zeleniny a ovoce si lidé vybírají nejlepší kousky. To je pochopitelné, ale nemohou to dělat bezohledně tak, aby jiné kusy padaly na zem, a tím se poškodily."
- "Existují zákazníci, kteří si vodí do obchodů pejsky a na upozornění, že psi do obchodu nesmí, buď nereagují, nebo prodavačku odbydou, ať se stará o sebe, či ji agresivně vynadají."