Slevy jako špatný vtip. Podívejte se, na co nás lákají obchodníci

Iva Špačková Iva Špačková
20. 1. 2017 6:55
Zboží ve slevě nakupuje přes polovinu Čechů a devět lidí z deseti se nechá ovlivnit tím, co jim obchodník nabídne v prodejně, říkají průzkumy. I proto obchodníci jako "akci" označují také slevy titěrné, či dokonce nulové. Zda to je záměr, nebo omyl, jde těžko rozluštit. (Pro vstup do přehledu klikněte na úvodní fotku.)
PředchozíPokračovat

Máslová štola v Bille

Foto: Iva Špačková

Máslová štola z Billy hlásá, že je nyní levnější. Velká písmena lákají k dozajista výhodnému nákupu. Kdo si v tomto okamžiku vloží štolu do košíku, má dobrý pocit.

PředchozíPokračovat
 

Právě se děje

Další zprávy