Slevy jako špatný vtip. Podívejte se, na co nás lákají obchodníci

Iva Špačková Iva Špačková
20. 1. 2017 6:55
Zboží ve slevě nakupuje přes polovinu Čechů a devět lidí z deseti se nechá ovlivnit tím, co jim obchodník nabídne v prodejně, říkají průzkumy. I proto obchodníci jako "akci" označují také slevy titěrné, či dokonce nulové. Zda to je záměr, nebo omyl, jde těžko rozluštit. (Pro vstup do přehledu klikněte na úvodní fotku.)
Foto: AkcniCeny.cz

Na co Češi slyší

Než si ukážeme další zajímavé slevy, podívejme se na průzkum portálu AkcniCeny.cz. Ukazuje, že ochota naslouchat akcím je obrovská – podle druhu výrobků se jimi nechá zlákat 40 až 65 procent lidí. "Aby zákazníci označili slevu jako atraktivní (dokáže je přilákat do prodejny), musí činit minimálně třetinu z původní ceny výrobku. Sleva méně než 20 procent není už pro mnohé zákazníky zajímavá," podotýká Naďa Palušová z výzkumné agentury GfK.

 

Právě se děje

Další zprávy