Příliš chytré kamery, robot Mazel i elektronické cenovky. Podívejte se, co na vás chystají obchody

Iva Špačková Iva Špačková
9. 2. 2018 8:07
Experti na obchod hledali v tomto týdnu v Praze odpověď na to, jak najít rovnováhu na trhu v době, kdy do všech činností pronikají chytré technologie, ale zákazník chce cítit lidský přístup k jeho potřebám. V přednáškových sálech Retail Summitu o tom hovořili moudří lidé, v předsálí se snažily zaujmout hostesky firemních stánků. Jejich stolky s kávou, brambůrky či sýry lákaly podobné množství návštěvníků jako stolky s high-tech produkty.
Foto: Aktuálně.cz

Byznys v předsálí

Zatímco moudří lidé v sále filozofují o tom, jak nastavit harmonické vztahy v obchodě, v předsálí se jednotlivé firmy snaží přesvědčit zástupce jiných firem tvrzením, že právě jejich produkty jim pomohou rozvinout dobrý byznys. 

Například společnost VKF Renzel nabízí elektronické cenovky, které se hodí hlavně do těch obchodů, kde se často střídají ceny (třeba Tchibo), nebo do prodejen elektroniky, které potřebují sladit ceny s e-shopem (využívají je například Alza, CZC, Datart).

Elektronické cenovky se ale hodí i do výrobních podniků, kde dělníkům na linkách mohou zobrazovat pokyny měnící se během směny.

"Informace se na elektronické cenovce změní během 90 sekund. Šetří se tak náklady na tisk papírových cenovek i čas na obsluhu," vysvětluje výhody Pavlína Straková z firmy VKF Renzel.

 

Právě se děje

Další zprávy