Příjemné prostředí, jednoduchá nabídka, srozumitelný ceník, vstřícná a zároveň profesionální i rychlá obsluha. Tak lze shrnout nejdůležitější podmínky, které musí společnost vytvořit, aby si získala přízeň českých zákazníků. Projděte si výsledky průzkumu společnosti KPMG zaměřeného na zákaznické zkušenosti.
2. místo - Equa bank
Equa bank nabízí osobní a firemní bankovní služby. Zakládá si na jednoduchosti, srozumitelnosti a transparentnosti své nabídky, jednání a komunikaci se zákazníky, což se jejím klientům líbí. Oceňují také to, že banka nabízí základní služby k účtu bez poplatku včetně výběru z bankomatů cizích bank v ČR.
Vedle těchto služeb nabízí banka zákazníkům také nebankovní aktivity - zvýhodněné mobilní služby, vlastní slevový program a zapojení do programu Sphere card. Klienti banky dále oceňují vstřícné a proaktivní jednání zaměstnanců společnosti, a to i o víkendu.