Aneta Řezníčková
Aktualizováno 2. 4. 2023 11:54
Pro Čechy je při volbě oblíbené značky nejdůležitější její důvěryhodnost, která je založena na transparentnosti a plnění slibů. Vyplývá to ze zprávy poradenské společnosti KPMG, která ve čtvrtek zveřejnila pravidelný průzkum mezi tuzemskými zákazníky. Největší úspěch podle něj mají bankovní společnosti, výrobci kosmetiky, léčiv, nábytku nebo doručovací služby.
5. Dr. Max
Dr. Max vznikl v roce 2006 sloučením dvou lékárenských firem a stal se tak největší sítí lékáren v Česku.
Značka si zákazníky podle studie KPMG získává nabídkou více než poloviny léků bez doplatku a také online rezervací léků na předpis, které si pak zákazník jednoduše vyzvedne v lékárně. Značka provozuje také vlastní výrobu léků v lékárenské laboratoři.