Aneta Řezníčková
Aktualizováno 2. 4. 2023 11:54
Pro Čechy je při volbě oblíbené značky nejdůležitější její důvěryhodnost, která je založena na transparentnosti a plnění slibů. Vyplývá to ze zprávy poradenské společnosti KPMG, která ve čtvrtek zveřejnila pravidelný průzkum mezi tuzemskými zákazníky. Největší úspěch podle něj mají bankovní společnosti, výrobci kosmetiky, léčiv, nábytku nebo doručovací služby.
7. IKEA
Švédská nábytkářská společnost IKEA vznikla v roce 1943 a postupně se rozšířila do mnoha zemí po celém světě. V Česku působí od roku 1996 a v současnosti v tuzemsku provozuje čtyři obchodní domy - dva v Praze, po jednom v Brně a Ostravě.
Letos IKEA v Česku otevře nová regionální plánovací studia, první už je od poloviny ledna v provozu v českobudějovickém nákupním centru IGY. Zákazníkům zde bude poskytnuta pomoc s plánováním kuchyní nebo úložných prostor, sdělila společnost. Na jaře by se mělo otevřít plánovací studio v Hradci Králové, uvedla firma.
Plánuje také představit nové digitální služby, mají mezi ně patřit například živá vysílání z obchodních domů, při kterých budou vystupovat interiéroví odborníci. Na internetových stránkách si budou moci zákazníci rovněž nasdílet nákupní seznam.