reklama
 
 

Slevomat hlásí o pětinu vyšší tržby, roste zájem o cestování

4. 1. 2015 10:59
Podíl největšího tuzemského portálu na českém trhu se zvýšil na 53 procent.

Praha - Největší tuzemský slevový portál Slevomat.cz loni zvýšil meziročně tržby o pětinu na 1,2 miliardy korun. Podíl Slevomatu na trhu stoupl na 53 procent.. V první trojce největších slevových serverů jsou ještě NakupVAkci.cz a Pepa.cz. Vyplývá to z údajů vyhledávače slev Skrz.cz.

"Za růstem společnosti stojí atraktivnější nabídky, spolupráce s předními značkami a výrobci. Slevomat rovněž rozšiřuje svoji expanzi v tuzemských regionech," uvedla ředitelka Slevomatu Marie Chytilová. Slevomatu se podle ní také daří rozvíjet segment cestování, ať už formou wellnes a relaxačních pobytů či all inclusive zájezdů po českých destinacích.

"Právě pobyty v tuzemských hotelích s plným servisem se staly novým trendem v uplynulém roce," dodává Chytilová. Prodeje pobytů se meziročně zvýšily o 25 procent.

Z žebříčku slevových serverů loni na jaře vypadl tehdy třetí největší portál Zapakatel.cz, který ukončil činnost. Celkový počet aktivních slevových serverů v Česku klesl loni na čtyřicet. Obrat slevového trhu naopak vzrostl na 3,5 miliardy korun.

Žebříček největších slevových portálů na českém trhu v posledním čtvrtletí 2014:

Slevový server Podíl na trhu
1. Slevomat 53,2 %
2. NakupVAkci.cz 9,2 %
3. Pepa.cz 9 %
4. Vykupto 5,7 %
5. Hyperslevy 5,1 %
6. SlevaDne.cz 4 %
7. Amplion.cz 3,8 %
8. Slever.cz 3,4 %
9. - 10. Zbožomat.cz 3,3 %
9. - 10. Slevoteka.cz 3,3 %

Zdroj: Skrz.cz

autor: ČTK | 4. 1. 2015 10:59

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama