Obědový portál Lunchtime koupili za 65 milionů Indové

ČTK ČTK
22. 8. 2014 9:36
Lunchtime.cz je největší český restaurační rozcestník, měsíční návštěvnost dosahuje jeden milion přístupů.
ilustrační foto
ilustrační foto | Foto: Ondřej Besperát

Praha - Jeden z největších globálních restauračních průvodců, indický start-up Zomato, koupil gastronomické portály Lunchtime.cz a Obedovat.sk. Hodnota transakce dosahuje 3,25 milionu dolarů, tedy zhruba 65 milionů korun.

Nový majitel plánuje během několika let investovat v Česku a na Slovensku 2,5 milionu dolarů, což je v přepočtu asi 52,3 milionu korun.

"Lunchtime.cz i Obedovat.sk disponují silným obchodním modelem, díky kterému mohou restaurace s hosty jednoduše sdílet svá polední menu. Společně budeme schopní vybudovat největší zdroj informací o restauracích v Česku a na Slovensku," uvedl ředitel Zomato Deepinder Goyal.

"Následující měsíce budou velmi zajímavé jak pro nás v Lunchtime.cz, tak pro Zomato. Spojíme během nich naše dlouholeté zkušenosti a znalost místního trhu s technologickou a obsahovou platformou, kterou má Zomato k dispozici," dodal zakladatel portálu Lunchtime.cz Igor Třeslín.

Lunchtime.cz je největší český restaurační rozcestník, v roce 2008 ho založili Igor Třeslín a Adam Kurzok. Měsíční návštěvnost Lunchtime.cz je jeden milion přístupů. Portál každý den nabízí přehled více než 20 tisíc denních menu. V databázi má přes 3000 restaurací z 60 měst.

Zomato je restaurační průvodce, který poskytuje detailní informace o více než 250 tisících podnicích v 15 zemích světa. Mimo jiné v Indii, Brazílii, Turecku, Velké Británii či v Portugalsku. Uživatelé mohou restaurace i hodnotit.

 

Právě se děje

Další zprávy