CMI koupila většinu titulů, které dosud ve Francii Lagardére vydával. Kromě Elle a jeho webové verze jsou to časopisy Version Femina, Art & Décoration, Télé 7 Jours, France Dimanche, Ici Paris nebo Public. "Jde o významnou akvizici v rámci naší strategie vstupu na francouzský mediální trh," uvedl generální ředitel CMI Křetínský. Koupená média chce podle něj CMI dál rozvíjet, především v digitální oblasti.
Loni činily výnosy koupených médií podle CMI 239 milionů eur (asi 6,17 miliardy Kč) a zisk před zdaněním a úroky byl zhruba deset milionů eur (asi 258 milionů Kč).
CMI již loni koupila francouzský týdeník Marianne a 49procentní podíl v holdingu Le Nouveau Monde od francouzského bankéře Matthieu Pigasse, spolumajitele francouzského deníku Le Monde. CMI v minulém roce také od Lagardére koupila rozhlasové stanice v Česku, Polsku, na Slovensku a v Rumunsku. Byly mezi nimi třeba tuzemské stanice Frekvence 1 a Evropa 2.
Ve společnosti CMI má Křetínský podíl 50 procent. Dalšími spolumajiteli jsou Patrik Tkáč se 40 procenty a Roman Korbačka s deseti procenty. CMI prostřednictvím svých dceřiných společnosti Czech News Center (CNC) a CN Invest působí v českém tisku. Vydává čtyři deníky, mezi nimi Blesk, Sport a Aha!, desítky časopisů, například týdeník Reflex nebo Svět motorů, a také webové tituly. CNC měla v roce 2017 zisk 127 milionů korun a výnosy 1,948 miliardy korun.