Čepované šampony, koše bez sáčků, kelímky na více použití: Tak firmy bojují s plasty

Michal Šenk spi Michal Šenk, spi
17. 12. 2018 6:05
Zákaz jednorázových plastů, který nařizuje Evropská unie, ovlivní podnikání firem, které s nimi pracují. Jak si s tím poradí? A čekají až na rok 2021, nebo s omezováním plastů začínají samy? Podívejte se, co s plasty dělá například Alza, Nestlé či IKEA.
Foto: L'Oreal

L´Oreál

Kdo odpovídá: ředitelka komunikace pro ČR, Slovensko a Maďarsko Ildikó Mikházi

Máme program s názvem Sharing Beauty With All, v rámci nějž do roku 2020 chceme zekologizovat všechny naše výrobky.

  • Už od roku 2007 pracujeme zejména na obalech, které mají nižší uhlíkovou stopu než ty předešlé obaly. K roku 2017 jsme takto přepracovali obaly už u 55 procent našich výrobků.
  • V roce 2017 jsme přes sedm tisíc tun takzvaných panenských materiálů nahradili recyklovanými. Recyklovaný PET tvořil dvanáct procent našeho portfolia, cíl je mít 40 procent do roku 2020, 100 procent pak do roku 2025.
  • Inovujeme i samotné výrobky, některé řady šamponů a kondicionérů jsou až z 99 biorozložitelné.
  • Další program, který podporujeme je, aby si lidé šampony do svých vlastních obalů opakovaně doplňovali v šamponových barech ve vybraných salonech. 
 

Právě se děje

Další zprávy