Celkem má podnik zhruba 11 000 zaměstnanců, z nichž jsou přes čtyři tisícovky řidičů.
Částka bude vyplacena po odpracování 1000 hodin. Podmínkou je řidičský průkaz skupiny D. Zájemci se také musí zavázat, že budou u podniku pracovat po dobu nejméně tří let. Pro zájemce, kteří nemají řidičský průkaz na autobus, nabízí podnik možnost si ho zdarma udělat po nástupu do DPP. Letos v létě podnik také plánuje uspořádat kurzy pro zájemce o práci řidiče tramvaje, kteří ale nechtějí opustit své dosavadní zaměstnání.
S nedostatkem řidičů se DPP potýká dlouhodobě, týká se to autobusů, tramvají i metra. Řidiči navíc mnohdy vyčerpali maximální počty přesčasových hodin. V minulosti proto podnik začal zájemce lákat mimo jiné na zlevněné zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky, penzijní připojištění po roce výkonu práce v hodnotě 1100 korun, tři dny zdravotního volna s náhradou mzdy nebo pět týdnů dovolené.
Vedení Prahy se loni v říjnu dokonce rozhodlo, že bude jednat s ministerstvem dopravy o novele zákona o silniční dopravě, která by snížila věkovou hranici pro řízení autobusu MHD z 21 na 19 let. Zatím se tak nestalo.