Oskar zvýšil počet klientů o 17 procent

ČTK, eko
15. 11. 2005 13:15
Praha - Oskar zvýšil do září počet klientů o 17 procent na 2,04 milionu.
Oskar
Oskar | Foto: Aktuálně.cz

Nejmladší tuzemský mobilní operátor Oskar Vodafone zvýšil ve 3. čtvrtletí počet zákazníků o 87.000 na 2,038 milionu klientů, což je o 16,7 procenta více než loni. Finanční výsledky firma v tiskové zprávě nezveřejnila.

Podle mluvčího Jakuba Hrabovského stoupl průměrný měsíční příjem na zákazníka proti loňsku o 22 korun na 679 Kč. Tarifní zákazníci, kterých je zhruba polovina, firmě zaplatili v průměru 966 korun měsíčně a uživatelé předplacených karet 342 korun.

Nejvíce klientů ve třetím čtvrtletí získal konkurenční T- Mobile, který zvýšil jejich počet o 90.000 na 4,55 milionu. Eurotelu stoupl počet aktivních SIM karet o 70.000 na 4,49 milionu. Celkový počet aktivních zákazníků se tak v září přiblížil 11,08 milionu, což je o 840.000 více než před rokem. Na sto Čechů tak připadalo téměř 109 telefonních čísel.

Oskara v polovině roku koupil britský gigant Vodafone, který za něj a za majoritu v rumunském Mobifonu zaplatil 3,5 miliardy dolarů. Firma by měla změnit název na Vodafone v příštím roce.

 

Právě se děje

Další zprávy