Do internetové reklamy jde stále více peněz. Růst 44 %

ČTK ČTK
16. 11. 2012 15:11
Nejvíce inzeroval prodejce elektroniky Alza
Ilustrační foto.
Ilustrační foto. | Foto: Thinkstock

Praha - Investice do internetové display (bannerové) reklamy v říjnu meziročně vzrostly o 44 procent na ceníkovou hodnotu 632 milionů korun. Do čela žebříčku zadavatelů se dostal prodejce s elektronikou Alza.cz. Ten jen v říjnu proinzeroval téměř 17 milionů korun.

Druhou nejvíce inzerující firmou byla v říjnu Telefónica O2 Czech Republic a třetí prodejce automobilů Porsche ČR.  

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.

Centrum Holdings je v žebříčku na druhém místě

Nejvíce od zadavatelů inkasoval Seznam.cz - více než čtvrt miliardy korun, druhý byl provozovatel Aktuálně.cz a dalších webů Centrum Holdings.

Až za ním skončila vydavatelská skupina Mafra a pátá byla Mladá fronta.

Žebříček deseti největších příjemců reklamy uzavírají Economia a Ringier Axel Springer.

 

 

Právě se děje

Další zprávy