Další realitka chystá v Česku franšízu

Věra Tůmová
22. 10. 2012 7:30
Značku i know-how pronajímá čím dál více firem. Nyní to láká i realitku Sting
Řada domů na prodej v jižním Londýně
Řada domů na prodej v jižním Londýně | Foto: Reuters

Praha - Franšízing, tedy pronájem vlastní značky, láká další realitní kancelář, která se chce takto v České republice rozšiřovat. Podle informací ČTK má nyní takovéto plány také Realitní kancelář Sting.

Tímto způsobem, kdy na trhu dobře etablované společnosti nabízejí dalším podnikatelům svou značku i know-how, se přitom již několik let v Česku rozrůstá například realitní síť RE/MAX či Century 21.

O záměru nabízet značku Sting k pronájmu informovala ČTK Adéla Majerová. Podle ní by se tak mělo stát už v roce 2013.

Proč padla volba na franšízu

"Za 15 let působení máme zkušenosti a osvědčený systém. Při tak velkém počtu poboček je čím dál těžší je na dálku řídit z jednoho místa. Bude pro nás tedy snadnější poskytnout know-how, zkušenosti a silnou značku," vysvětlil motivaci k rozjetí franšízingového podnikání majitel kanceláře Martin Zaremba.

Realitní kancelář Sting působí především na Moravě a ve Slezsku. Nyní má 38 poboček. Od konce devadesátých let již prodala se svými makléři více jak 35 tisíc nemovitostí v celkové hodnotě zhruba 30 miliard korun.

Podle ČTK realitní kancelář Sting nyní patří mezi největší realitní kanceláře v České republice. Na obchodních i neobchodních pozicích pro ni pracuje přes 300 lidí.

Adéla Majerová dále uvedla, že jako jediná realitní kancelář na českém trhu má realitní skupina Sting vlastní uzavřený investiční fond pod dohledem České národní banky. Ten zaštiťuje výkupy nemovitostí a spravuje výnosové nemovitosti.

Do skupiny patří například Sting Commerce působící v oblasti komerčních nemovitostí nebo Kredit Finance, která se zabývá poskytováním úvěrů a půjček z vlastních zdrojů.

 

Právě se děje

Další zprávy