Obří zmrzlinářské auto startuje kampaň Škody v Británii

Tomáš Rybecký
23. 8. 2013 15:20
Škoda UK vyslala na britské pláže speciální zmrzlinářský vůz
Kampaň britské škodovky opět sází na sladké
Kampaň britské škodovky opět sází na sladké | Foto: Škoda UK

Škoda UK zahajuje reklamní kampaň nejrychlejšího sériového vozu historie značky, Octavie RS (v Británii nese označení vRS), dalším nej. A opět sází na sladkosti, protože po Škodě Fabia z cukrářské dílny překvapil návštěvníky yarmouthské pláže největší zmrzlinářský vůz, jaký kdy vyjel za zákazníky.

Přes šest metrů vysoká dodávka s šedesátipalcovými (1,5 m) koly váží 5,5 tuny. Technikům přeměna klasického amerického zmrzlinářského vozu (pravděpodobně znaky Chevrolet) na monster truck s názvem vRS trvala tři týdny. S novým podvozkem a obutím se snadno vypořádá s hlubokým pískem pláží i dalšími terénními překážkami.

Skutečně velký kornout zmrzliny je dostupný pouze po schůdcích
Skutečně velký kornout zmrzliny je dostupný pouze po schůdcích | Foto: Škoda UK

Bez zvukového doprovodu se žádné zmrzlinářské auto neobejde, a proto, pokud by někoho neupoutal už samotný vzhled vozu, má na střeše připraveny čtyři velké reproduktory. Samozřejmě i zmrzlina svou velikostí odpovídá rozměrům vozu, ve kterém je podávána. Po vylezení na nezbytné schůdky dostanou zákazníci skutečně obrovský kornout, který je navíc zcela zdarma. Zmrzlinářský vůz vRS jich během své tour po Británii rozdá až 6 500.

Foto: Škoda UK

Vůz bude součástí reklamní kampaně začínající v neděli 25. srpna a má propagovat spuštění prodeje nové Škody Octavia RS, která je nejrychlejší škodovkou v historii. Symbol kampaně má zdůrazňovat neobyčejnost nového vozu, jak komentuje Heidi Cartledge, šéfka marketingu Škoda UK: "Octavia RS není obyčejné rodinné auto, a proto jsme vytvořili zmrzlinářský vůz, který je rovněž velmi neobyčejný!"

 

Právě se děje

Další zprávy