Eva Srpová
29. 12. 2016 9:06
Postavili jsme proti sobě nejlevnější třídveřové Mini, model Mini One, a nesportovnější verzi v nabídce, Mini John Cooper Works. Zatímco Mini One začíná s cenami pod půl milionu, John Cooper Works se pořídí od 815 tisíc a testovaný kus stojí přes milion. Dá se i navzdory tak velkému rozdílu v ceně ospravedlnit rozdíl v jízdním projevu dvou aut se stejnou značkou? Podívejte se do galerie.
Hodně stylu za málo muziky
Na to, že tu vedle sebe máme auta s rozdílem několik set tisíc, například na přístrojové desce to není úplně znát. Kdyby Mini One mělo zcela základní kabinu, vypadalo by jinak, ale takhle stačí připlatit si za multifunkční volant (9334 Kč) a dekor přístrojovky (4550 Kč) sladěný s bezpříplatkovým lakem karoserie a interiér působí hodnotně.
Hodně stylu za hodně muziky
Rudé detaily a karbonový dekor je samozřejmě výrazný a je to to, co Mini JCW odlišuje, ale podle našeho názoru není interiér Mini One o tolik horší nebo méně atraktivní než nejsportovnější Mini. Startování motoru podsvícenou páčkou jako ve stíhačce má totiž jak nejsilnější verze, tak i drobný tříválec.