Eva Srpová
29. 12. 2016 9:06
Postavili jsme proti sobě nejlevnější třídveřové Mini, model Mini One, a nesportovnější verzi v nabídce, Mini John Cooper Works. Zatímco Mini One začíná s cenami pod půl milionu, John Cooper Works se pořídí od 815 tisíc a testovaný kus stojí přes milion. Dá se i navzdory tak velkému rozdílu v ceně ospravedlnit rozdíl v jízdním projevu dvou aut se stejnou značkou? Podívejte se do galerie.
Dokonce i s 16" je tvrdší
Mini One má v základu 15" ocelová kola, toto jsou o palec větší disky za příplatek. Podvozek je už sám o sobě naladěn spíše tvrdě a posádka pozná, zač je toho kvalita českých silnic.
Na 18" vám prokřupe páteř
Není tedy překvapením, že na příplatkových 18" kolech modelu John Cooper Works (standardně má 17") řidič ví o každém přejetém vajglu na silnici. Tohle je skutečně velmi nekompromisní auto a komfort pérování ho ve škole neučili.