Baojun je nová značka GM v Číně a již má první model

Radek Pecák Radek Pecák
14. 8. 2011 0:34
auto

Světové automobilové koncerny na nově se rozvíjejících trzích hodlají prodávat své vozy nejen pod tradičními značkami, ale i za pomoci zcel nově vytvořených. Příkladem je postup General Motors v Číně. Ta nyní zahájila představování čtyřdveřového sedanu s označením 630, který je prvním zástupcem zcela nově vytvořené značky Baojun.

Projekt je joint-venture SAIC-GM-Wuling. Pro výrobu tohoto modelu vznikla nová továrna s kapacitou přes 100 tisíc vozů ročně v autonomním regionu Kuang-si (Guangxi) na jihu Číny.

Foto: GM

Pod touto značkou chce GM v Číně prodávat cenově dostupné automobily.

630 měří na délku 4597 mm, má šířku 1736 mm, výšku 1462 mm a rozvor náprav 2640 mm. Velikost kufru je 445 litrů.

Pod kapotou bude pouze zážehový čtyřválec o objemu 1485 cm3. Ten má nejvyšší výkon 81 kW při 5800 min-1 a točivý moment vrcholí hodnotou 146 Nm při 4200 min-1.

Spotřeba paliva v kombinovaném cyklu je 6,9 litru na 100 km. Baojun 630 splňuje jak místní emisní normy, tak i Euro 4.

Baojun 630 bude na čínském trhu nabízen ve třech stupních výbavy. Cena auta ve velikosti octavie se pohybuje od 62.800 do 73.800 čínských jüanů (zhruba 168.000,- až 197.000,- Kč). 

 

Právě se děje

Další zprávy