9 věcí, které nás nadchly na novém Fordu Mustang. A desátá, která naopak dokáže štvát

Eva Srpová Eva Srpová
24. 3. 2018 6:28
Jezdili jsme modernizovaným Fordem Mustang. Zatímco některé automobilky v rámci faceliftu pouze upraví příď a tvar světlometů, případně přidají nové odstíny laku, s inovovaným Mustangem si jeho tvůrci dali mnohem víc práce. Dostal vynikající desetistupňový automat, digitalizované přístroje, lepší podvozek i upravené řízení a také širší nabídku bezpečnostních asistentů.

Mustang je legendou, synonymem nejen pro sportovní modely od modrého oválu, ale především zakladatelem éry tzv. pony car, která odstartovala před více než padesáti lety.

Aktuálně se prodává už v šesté generaci. V USA se přestavila v roce 2013, do Evropy dorazila až o dva roky později. Nyní přišel na trh modernizovaný model. Řídili jsme ho v okolí Nice a měli možnost vyzkoušet jak základní čtyřválec, tak i osmiválec, a to s manuálem i zcela novou desetistupňovou automatickou převodovkou.

Pokud si chcete prohlédnout Mustang v rozsáhlé galerii, klikněte níže, jestliže vás ale zajímá více informací o voze a jeho hodnocení, vstupte do grafiky s detailním popisem kliknutím na hlavní fotku.

Foto: Ford

3. Podvozek

V rámci faceliftu se také upravoval podvozek, respektive magneto-reologické tlumiče. Uvnitř kapaliny tlumiče se vytváří magnetické pole, podle kterého se pak řadí magnetické částečky uvnitř, a tlumiče v mžiku sekundy tuhnou podle potřeby.

Také se upravovalo víceprvkové zadní zavěšení a jeho uložení.

Chtělo by to přímé srovnání s modelem před faceliftem, ale dobrou zprávou je, že podvozek Mustangu se chová opravdu skvěle, je tužší, ale stále dostatečně poddajný, aby se ve voze dala vydržet i delší cesta.

 

Právě se děje

Další zprávy