9 věcí, které nás nadchly na novém Fordu Mustang. A desátá, která naopak dokáže štvát

Eva Srpová Eva Srpová
24. 3. 2018 6:28
Jezdili jsme modernizovaným Fordem Mustang. Zatímco některé automobilky v rámci faceliftu pouze upraví příď a tvar světlometů, případně přidají nové odstíny laku, s inovovaným Mustangem si jeho tvůrci dali mnohem víc práce. Dostal vynikající desetistupňový automat, digitalizované přístroje, lepší podvozek i upravené řízení a také širší nabídku bezpečnostních asistentů.

Mustang je legendou, synonymem nejen pro sportovní modely od modrého oválu, ale především zakladatelem éry tzv. pony car, která odstartovala před více než padesáti lety.

Aktuálně se prodává už v šesté generaci. V USA se přestavila v roce 2013, do Evropy dorazila až o dva roky později. Nyní přišel na trh modernizovaný model. Řídili jsme ho v okolí Nice a měli možnost vyzkoušet jak základní čtyřválec, tak i osmiválec, a to s manuálem i zcela novou desetistupňovou automatickou převodovkou.

Pokud si chcete prohlédnout Mustang v rozsáhlé galerii, klikněte níže, jestliže vás ale zajímá více informací o voze a jeho hodnocení, vstupte do grafiky s detailním popisem kliknutím na hlavní fotku.

Foto: Ford

Základem pro oba motory nabízené v Evropě je šestistupňový manuál. Funguje dobře, řidič zvyklý ze současných přeplňovaných motorů si jen musí zvyknout, že to chce držet atmosférickou V8 v otáčkách, aby hrála to nejlepší divadlo.

Manuál prý prošel úpravami, aby zvládal zvýšení výkonu u V8. V kulise řazení se páka pohybuje pevně, je tužší, mohla by být možná ještě víc mechaničtější.

 

Právě se děje

Další zprávy