Spolu: miliony za letní kina i pronájem aut
Vítězná koalice Spolu složená z ODS, TOP 09 a lidovců v měsících před volbami vsadila na pořádání letních kin. Zástupci koalice během léta objížděli česká města s plátnem, mobilním promítacím zařízením a filmem Ženy v běhu. Celkem je tyto akce stály přes tři miliony korun.
Ve zprávě o financování kampaní je také několik dalších statisícových a milionových zakázek. Kromě reklamy, tisku letáků nebo marketingu mezi ně patří i dvojí pronájem čtrnácti aut značky Volkswagen, který koalici celkově stál přes dva a půl milionu.
Horkou fázi kampaně koalice Spolu zahájila pompézní akcí v pražském Lidovém domě. Její styl přirovnávaný k americkým volebním mítinkům se podepsal také na ceně - ODS, TOP 09 a lidovce stála půl milionu korun.
Prodražilo se i angažování Petra Čtvrtníčka do role režiséra předvolebních spotů, v nichž také účinkoval. Herec známý mimo jiné ze satirického pořadu Česká soda si za to naúčtoval více než tři sta tisíc.
Nešetřilo se ani na reklamních předmětech - 300 tisíc padlo na balonky a reflexní pásky, 25 tisíc na píšťalky a 55 tisíc na bio čaje.
Koalice Spolu dala celkem na kampaň nejvíce ze všech kandidujících koalic, stran a hnutí. S 89,8 milionu jen těsně nepřekonala zákonem stanovený devadesátimilionový limit. V rámci koalice nejvýrazněji přispěla ODS, a to 51,4 milionu korun. Lidovci zaplatili 22,5 milionu a TOP 09 dala na kampaň 15,9 milionu. Zbytek uhradila koalice dary a bezúplatným plněním.