Fischerova kampaň má být "hřejivě lidská", kandidát do ní investuje až 15 milionů

ČTK ČTK
30. 11. 2017 11:55
Prezidentský kandidát Pavel Fischer, bývalý velvyslanec ve Francii či spolupracovník Václava Havla, plánuje investovat do kampaně mezi deseti až 15 miliony korun. Voliče plánuje oslovit i vylepením billboardů, ústředním heslem kampaně bude "Vím, jak na to". Šéfem kreativní kampaně jmenoval Jakuba Hussara. Podle něj bude kampaň dynamická, nepřehlédnutelná, upřímná, pravdivá a hřejivě lidská. Hussar poznamenal, že původně zvažovali zapojit do kampaně akční prvky jako shazování letáků z vrtulníku nebo vyzvání současného prezidenta republiky Miloše Zemana na souboj. Nakonec podle něj tým dospěl k názoru, že to není potřeba, protože "Fischer ví, jak na to".
Pavel Fischer.
Pavel Fischer. | Foto: Matej Slávik
 

Právě se děje

Další zprávy