reklama
Coop
U pokladny si vyberete jako v bankomatu. Cash back se rozšíří a zjednoduší
Od července odpadne podmínka nákupu za alespoň 300 korun. Současně se zvýší maximální možný výběr na 3000 korun.
Titul Tradiční český obchod získalo přes třicet nových prodejen. Přibyla hlavně družstva
Přes třicet nových obchodů získalo certifikát Tradiční český obchod. Prodejny ze sítí Brněnka, Enapo, Jednota a CBA se tak mohou ode dneška pyšnit…
V Česku loni přibylo 21 prodejen potravinářských řetězců, nejvíce se rozšířil Kaufland
Růst počtu prodejen se výrazně zpomalil. Řetězce se totiž více soustředí na reorganizaci stávajících obchodů a nabídku nových služeb.
Počet ztrátových prodejen na vesnicích roste. Přibývá i obcí, které je dotují
Zhruba třetina prodejen spadajících pod Skupinu COOP je ztrátová. Další stovky radnic uvažují, že se přidají k těm, které už prodejny dotují.
Tato prodejna je skutečně česká. Nové ocenění získalo už přes třicet obchodů
Nový certifikát mohou získat kvalitní prodejny s převahou tuzemského zboží. První ocenění putují do sítí Brněnka, Enapo, Pramen, Jednota a CBA.
Přehled
Foto: Znič Hmyz, Pokrok i Blaho. Družstevní prodejny slaví narozeniny, pamatujete na Konzum?
Družstevní prodejny začaly v Česku vznikat před 170 lety. Podívejte se, jak vypadaly, co nabízely a jaké rady dostávaly.
Hypermarketům dává přednost rekordní počet Čechů. V průzkumu řekli, proč je mají rádi
Už 49 procent domácností uvádí hypermarkety jako místo, kde utrácí nejvíce peněz za potraviny a základní nepotravinářské zboží.
Českých potravin výrazně ubylo. Řetězce reagují na přísnější pravidla
Zkusili jsme zjistit, jaký podíl českých potravin nabízejí tuzemské řetězce po lednovém zpřísnění jejich definice.
Chytrá účtenka vám seřadí nákup, pomůže i displej. Řetězce lákají na novinky
Kaufland začal na účtenkách rozřazovat zboží do různých nákupních kategorií. Lepší komfort při nakupování se snaží přinést i Tesco či Albert.
Kde Češi nejraději nakupují? Lidl míří vzhůru, rychlost a přehlednost jsou čím dál důležitější
Průzkum se snažil omezit význam dostupnosti a počtu prodejen daného řetězce, aby se projevila i další kritéria.
Tato prodejna je skutečně česká. Startuje nová značka, která ocení původ i kvalitu
Nový certifikát od Asociace českého tradičního obchodu mohou získat kvalitní české prodejny s převahou tuzemského zboží.
Zahraniční řetězce ovládají už dvě třetiny trhu, COOP může zavřít další malé prodejny
Podle předsedy Asociace českého tradičního obchodu Zdeňka Juračky bojuje tradiční český obchod o přežití.
Kde Češi nejradši nakupují? Lidl míří nahoru, Tesco padá
Jednoznačně nejvyšší průměrnou útratu nechají lidé v Globusu, ukázal průzkum. Hlavním nákupním místem pro nejvíce domácností je ale Kaufland.
Prodejce energií ze skupiny COOP dluží 187 milionů korun
Firma, která je na trhu od roku 2013, však chce pokračovat v činnosti a soud žádá o povolení reorganizace.
Blesk láká na peněženku, platební kartu chystá i COOP
Vydavatel nejčtenějšího bulváru chce v Česku zpopularizovat předplacené karty, za rok jich chce prodat desítky tisíc. Přečtěte si, co umí a kolik to…
Sportku vsadíte u pokladny. Po Penny už i v Coopu
V obou prodejních sítích je možné vsadit pouze náhodné tipy na hry Sportka, Šťastných 10 a Euromiliony.
České potraviny mají v řetězcích podíl od 40 do 75 procent
Nejvyšší podíl domácích produktů mají družstevní prodejny Coop, Globus, Penny Market a Tesco.
Kaufland a Lidl. Průzkum ukázal, kde Češi nejraději nakupují
Neoblíbenějším nákupním místem potravin je pro 24 procent obyvatel Kaufland. Ten je také hlavním nákupním místem.
Prodejny COOP loni utržily 26,6 miliardy korun
Družstevním prodejnám rostou tržby třetí rok v řadě.
Spořitelna a COOP vám chtějí zvětšit peněženku
Startuje největší věrnostní program největší tuzemské banky, přidá se i COOP.
Předchozí
2
Pokračovat
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama