reklama
actimel
Lidé hlasovali. Nejvíc je klame mléčný řez od Ferrera
Německá spotřebitelská organizace vytvořila žebříček výrobků, které klamou zákazníky
Activia není obyčejný jogurt. Danone zahájilo protiútok
Firma v reklamě reaguje na tvrzení spotřebitelských sdružení o "obyčejném jogurtu"
Obvinění: Reklama na Activii je téměř dokonalá lež
Nevládní sdružení napadlo společnost Danone kvůli reklamě na jogurt Activia
Danone ustoupilo, za Activii zaplatí zákazníkům miliony
Firma chce ve Spojených státech urovnat spor o jogurty, nabízené i v Česku
reklama
Nejnovější zprávy do e-mailu
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle
Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů
, a souhlasím se
Všeobecnými obchodními podmínkami
vydavatelství Economia, a.s.
reklama
reklama