Zfušovali vám v servisu opravu auta? Poradíme, jak ji reklamovat

Martin Přibyl Martin Přibyl
4. 2. 2019 6:02
Stalo se to jedné naší čtenářce. Když ráno jela do práce, auto jí na dálnici zcela nečekaně za jízdy „chcíplo“. Zastavila proto na krajnici, zavolala odtahovou službu a v servisu diagnostikovali prodřené palivové vedení. To nasálo místo nafty vzduch a motor zhasl. Oprava vyšla na pár tisíc a auto následně fungovalo pár měsíců v pořádku. Jenže: pak se problém opakoval. Motor na dálnici opět zhasl. Co můžete dělat v případě, že servis zfušuje opravu auta? Obrátili jsme se na právníky.
Foto: Škoda Auto

Nepomůže automobilka?

"Smluvní servisy Škoda jsou samostatnými podnikatelskými a právními subjekty, které jsou odpovědné za svou činnost jak po odborné, tak i po právní stránce," vysvětluje situaci mluvčí Škody Auto Vítězslav Pelc. U ostatních automobilek je to velice podobné. Výrobci nebo importéři tedy nejsou přímými účastníky reklamačního řízení a do následných sporů nemohou přímo zasahovat.

"Servisům v tomto případě nabízíme technickou podporu, kterou poskytují naši techničtí specialisté. V případě potřeby jsme ochotni se celého procesu účastnit jako nestranní pozorovatelé a zákazníkovi můžeme pomoci při jednání se servisem tím, že předáme podnět kompetentní osobě," doplňuje Pelc.

 

Právě se děje

Další zprávy