Iva Špačková
31. 10. 2017 6:32
Prodejci se snaží vyhovět novým trendům a udělat z nakupování zážitek. Jak se jednotlivé řetězce snaží udržet přízeň zákazníků a přitáhnout nové?
Lidl
- Lidl rozšiřuje parkovací místa tak, aby měla 2,70 metru čtverečního namísto současných 2,50 metru a zároveň vyhrazuje místa pro parkování rodin s dětmi.
- Část nákupních vozíků upravuje tak, aby na ně šly připevnit autosedačky.
- Přímo v prodejně dostávají větší prostor úseky s čerstvými potravinami, nové pekárny a bezlepkové potraviny.
- Přibývá pokladen se dvěma odkládacími prostory, které mají zákazníkům poskytnout více času a prostoru.
- Nad regály se objevují nové grafické prvky (například piktogram šálku s horkým nápojem u oddělení kávy a čaje), které mají pomoci s orientací v prodejně.
- Ve zmodernizovaných prodejnách je k dispozici wi-fi a do části z nich instaluje firma i bankomaty.
- Nejčerstvější novinkou, kterou Lidl zavedl v září, je e-shop.