Z nákupu je zážitek, zlepšují se pokladny i parkoviště. Projděte si, jaké novinky zkoušejí řetězce

Iva Špačková Iva Špačková
31. 10. 2017 6:32
Prodejci se snaží vyhovět novým trendům a udělat z nakupování zážitek. Jak se jednotlivé řetězce snaží udržet přízeň zákazníků a přitáhnout nové?
Ilustrační foto.
Ilustrační foto. | Foto: Lidl

Lidl

  • Lidl rozšiřuje parkovací místa tak, aby měla 2,70 metru čtverečního namísto současných 2,50 metru a zároveň vyhrazuje místa pro parkování rodin s dětmi.
  • Část nákupních vozíků upravuje tak, aby na ně šly připevnit autosedačky.
  • Přímo v prodejně dostávají větší prostor úseky s čerstvými potravinami, nové pekárny a bezlepkové potraviny.
  • Přibývá pokladen se dvěma odkládacími prostory, které mají zákazníkům poskytnout více času a prostoru.
  • Nad regály se objevují nové grafické prvky (například piktogram šálku s horkým nápojem u oddělení kávy a čaje), které mají pomoci s orientací v prodejně.
  • Ve zmodernizovaných prodejnách je k dispozici wi-fi a do části z nich instaluje firma i bankomaty.
  • Nejčerstvější novinkou, kterou Lidl zavedl v září, je e-shop.
 

Právě se děje

Další zprávy