Iva Špačková
Aktualizováno 31. 3. 2018 11:27
Agresivní chování a nadávky, porušování pravidel, pohrdání místo úcty či malé zastání u zaměstnavatele. Projděte si deset věcí, které „ženy za pultem“ nejvíc trápí - nejen během předvánoční nákupní špičky.
Nekázeň zákazníků
Zaměstnanci obchodů si stěžují také na to, jak málo jsou lidé empatičtí k ostatním. "Například stařenka jde v uličce pomalu a někteří uspěchaní zákazníci do ní vrazí a ještě jí vynadají, co se tam motá."
- "Lidé ve frontách také někdy nadávají na důchodce, kteří jsou pomalejší a nakupování zdrží třeba i kvůli tomu, že se u pokladny na něco ptají a špatně slyší. Pak na ně někteří zákazníci pokřikují, ať nezdržují, a nadávají jim, proč nenakupují dopoledne, kdy normální lidé pracují."
- Prodavačům vadí také přístup některých rodičů, kteří odmítají zakročit proti svému potomkovi, protože jejich dítě přece nebude nikdo omezovat v tom, co chce dělat. "Jsou zákazníci, kteří dovolí dětem jezdit po obchodě na kole či na odrážedlech. Děti narážejí do ostatních, ale rodičům to je jedno, a když se někdo ozve, tak to mlčky přejdou nebo reagují agresivně na obranu dítěte."
- "Když dítě něco shodí z regálu, je to skoro vždy chyba prodavačky, která špatně hlídala svůj úsek - i když jsou svědci, kteří dítě viděli, jak věci shazuje."