Penny market zmodernizuje své obchody, e-shop zatím neplánuje

ČTK ČTK
2. 2. 2016 14:50
Obchodní řetězec chce v dalších dvou letech zmodernizovat všech 350 prodejen v Česku s daleko větším důrazem na čerstvost potravin a kvalitu. Zprovoznit vlastní e-shop ale zatím nechystá.
Penny Market, ilustrační foto
Penny Market, ilustrační foto | Foto: Martin Svozílek

Praha - Diskonty Penny market investují v dalších dvou letech do modernizace všech svých 350 prodejen v Česku 100 milionů eur (2,7 miliardy korun). Společnost zatím v Česku neplánuje spustit internetový obchod. Na dnešní konferenci Retail Summit 2016 to uvedl generální ředitel řetězce Espen B. Larsen.

"V dalších dvou letech zrekonstruujeme všechny naše obchody v České republice, všech 350, s daleko větším důrazem na čerstvost (potravin) a kvalitu," uvedl. Společnost REWE, která Penny vlastní, podle něj možnosti prodeje zboží přes internet zvažuje a zatím vyčkává.

Prodejnám Penny Market v roce 2014 v Česku stoupl meziročně zisk o 77 procent na 523 milionů korun. Tržby řetězce se zvýšily o tři procenta na 31,3 miliardy korun.

Penny patří společně se supermarkety Billa do německé obchodní skupiny REWE Group. První prodejnu otevřel Penny Market v Česku v roce 1997.

 

Právě se děje

Další zprávy