Do Česka vstupuje síť Mr. Kebab, do pěti let chce mít dvacet poboček

Petr Kučera Kryštof Karel, Petr Kučera
15. 9. 2017 15:45
Po Kladně chce Mr. Kebab otevřít pobočku v českobudějovickém IGY centru, příští rok pak mají přibýt čtyři v dalších městech včetně Prahy.
Mr. Kebab na Slovensku.
Mr. Kebab na Slovensku. | Foto: Mr. Kebab

Kladno, Praha - Do Česka vstupuje nová franšízová síť rychlého občerstvení nazvaná Mr. Kebab. První provozovnu otevřela v pátek v kladenském obchodním centru Central.

Proč expanze začala právě v Kladně, tedy mimo hlavní město? "Je tu menší konkurence, nižší nájmy a snadněji se zvládá marketing," vysvětluje Petr Kutík, spolumajitel společnosti Czech Retail Group, která do tuzemska tento fast food přivedla.

Mr. Kebab v Kladně
Mr. Kebab v Kladně | Foto: Czech Retail Group

Do konce roku chce Mr. Kebab otevřít pobočku v českobudějovickém IGY centru, příští rok pak mají přibýt čtyři restaurace v dalších městech včetně Prahy. Do pěti let firma plánuje nejméně dvě desítky franšízových poboček. 

"Když se řekne burger, vybaví se vám McDonald's, když se řekne kuře, vybaví se vám KFC. U kebabu nic takového neexistuje. Přitom majitelé obchodních center by v nich rádi měli jednu značku kebabu. Tento pokrm tam nyní chybí," říká Kutík k tomu, proč může řetězec podle něj uspět.

Zákazníky by podle něj měla do sítě Mr. Kebab lákat prověřená kvalita a také to, že kebab bude všude stejný.

Síť, která se má rozvíjet formou franšíz, založil Lubor Lelovits. První prodejnu Mr. Kebab otevřel ve slovenských Košicích v roce 2005, poté přibyla ještě jedna pobočka v Košicích a jedna v Žilině. Přidala se také značka Mr. Snack, doplňkový fast food se sladkostmi a dezerty.

Firma Czech Retail Group, která se o zavedení řetězce do Česka stará, spolupracovala například na rozvoji Sportisima a provozuje několika prodejen ovocných barů Fruitisimo.

 

Právě se děje

před 24 minutami

Tesco varuje před podvodnými SMS zprávami o výhře v soutěži. Firma žádnou neorganizuje

Společnost Tesco varuje před podvodníky, kteří rozesílají lidem SMS zprávy o tom, že si mají u ní vyzvednout výhru v soutěži. Firma informovala, že žádnou takovou soutěž neorganizuje a zákazníci nemají na uvedené zprávy reagovat.

"Tato podvodná aktivita poškozuje dobré jméno společnosti Tesco. Podniká proto všechny dostupné kroky, aby ochránila své zákazníky i své podnikání," uvedli zástupci firmy.

V případě pochybností mají podle nich zákazníci kontaktovat zákaznickou linku firmy 800 222 555 a ověřit si, jestli jde o její oficiální soutěž.

Další zprávy