reklama
 
 

Česká Bageterie Boulevard chystá speciální prodejny pro řidiče, chce dobýt i německý trh

12. 2. 2017
Původem česká síť se v tuzemsku rozšíří o drive-thru prodejny u obchodních center či dálnic. Za měsíc také otevře svou druhou německou prodejnu. Chce expandovat i do Rakouska, Maďarska a Ruska.

Praha - Český fastfoodový řetězec Bageterie Boulevard chce získat více zákazníků mezi řidiči. Už letos k současným 27 prodejnám přidat minimálně tři restaurace typu drive-thru, v nichž si bude možné jídlo objednat a vyzvednout přímo z auta.

První takovou prodejnu chystá firma otevřít ve Vestci nedaleko jižního okraje Prahy, další u nového nákupního centra v Horních Měcholupech a v obchodní zóně v Průhonicích. Jedná také o lokalitách u nejfrekventovanějších dálnic. "Možná letos zvládneme otevřít prodejnu u dálnice D8 z Prahy do Drážďan a příští rok D2 mezi Brnem a Bratislavou," říká Markéta Krejčíková, ředitelka expanze a franšíz této značky.

Řidiči už nyní tvoří významnou skupinu zákazníků firmy Crocodille, jejíž balené bagety se prodávají zejména na čerpacích stanicích. Právě Crocodille je vlastníkem sítě Bageterie Boulevard. Nově chystané drive-thru restaurace mají nabídku řidičům doplnit o teplé bagety.

Po Drážďanech do Berlína

Bageterie Boulevard také začíná budovat síť svých prodejen v Německu. Zájem si otestovala před pár měsíci v Drážďanech, v březnu otevře provozovnu v berlínském nákupním centru Mall of Berlin.

"Rozšíření do Berlína je logický krok, firma Crocodille na okraji města zbudovala své depo a vlastní i nedalekou továrnu," říká Krejčíková. O otevření nových prodejen prý projevili zájem významní němečtí developeři a zástupci obchodních center.

První německou pobočku řetězec otevřel vloni v říjnu. "Pro první provozovnu jsme zvolili Drážďany, které leží nedaleko českých hranic a naší pobočky v Ústí nad Labem. Směs Němců a Čechů mezi zákazníky byla pro nás ideální," vysvětluje Krejčíková.

Značka hledá vhodné lokality pro své kamenné prodejny na nejrušnějších ulicích v Drážďanech a v Berlíně. Řetězec jedná také v Lipsku, které je vhodné i díky univerzitě. "Překážkou jsou velmi vysoké nájmy. Na odpovídajících částkách, které platíme v Drážďanech a v Berlíně, jsme se zatím nedohodli," vysvětluje Krejčíková.

Z Dejvic do Dubaje

Bageterie pracuje i na expanzi do dalších zemí. Už teď působí na Slovensku a má prodejnu i v Dubaji, nyní zvažuje rozjet svou síť i v Rakousku, Maďarsku a Rusku. "Zajímavá je pro nás také Varšava, odkud jsme kvůli špatné lokaci naší prodejny museli odejít," říká Krejčíková.

Řetězec plánuje při zahraniční expanzi otevřít v každé zemi tři až pět vlastních prodejen, další chce svěřit do rukou franšízantů. Počáteční investice do franšízové prodejny v Česku je pět milionů korun.

První Bageterie Boulevard vznikla v roce 2003 v pražských Dejvicích. Firmu Crocodille, která řetězec provozuje, vlastní Petr Cichoň. Pečivo firma vyrábí v Žíželicích nedaleko Poděbrad, odkud bagety denně rozváží. Výrobní kapacitu chce společnost v budoucnu navýšit a spustit další továrny nedaleko Berlína, Moskvy a ve Španělsku.

autor: Kristýna Dlasková | 12. 2. 2017

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama